Yardım Alabileceğiniz Konu Başlıkları


Gönder; bilgisayar, telefon ve tablet üzerinden kullanılabilen, kısa sürede ve etiket fiyatına market alışverişinizi adresinize gönderen bir uygulamadır.
Gönder uygulamasını telefonunuza indirdikten ve ya bilgisayarınız üzerinden girdikten sonra;
  • Üye olunuz,
  • Teslimat adresinizi giriniz,
  • Satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyiniz,
  • Ödeme seçeneğinizi belirleyiniz,
  • Teslimat adresinizi ve Teslimat saatinizi seçiniz,
  • Siparişinizi onaylayınız.
Siparişinizin durumunu hesabım sekmesinin “Siparişlerim” tarafından takip edebilirsiniz.
Gönder;
  • Anadolu yakasında: Kartal, Pendik, Tuzla, Maltepe, Sancaktepe ve Sultanbeyli ilçelerinde hizmet vermektedir.
  • Avrupa yakasında: Bakırköy, Zeytinburnu, Bağcılar, Bahçelievler, Bayrampaşa, Esenler, Güngören, Küçükçekmece, Başakşehir, Avcılar, Esenyurt, Beylikdüzü ve Büyükçekmece ilçelerinde hizmet vermektedir.
Gönder her gün saat 09:30 – 21:30 saatleri arasında sipariş teslimatı yapmaktadır.
Gönder’den istediğiniz ileri bir gün ve saat için sipariş oluşturabilirsiniz.
Gönder’e sadece üye olarak sipariş verebilirsiniz. Gönder uygulamasına üye olmadan girebilir, mağazaları ve ürünleri görebilirsiniz, ancak sepete ürün eklediğinizde üyelik ekranına yönlendirilirsiniz.
Gönder’e üye değilseniz, web sayfa ya da mobil uygulamasında, sağ üst köşede yer alan “Giriş Yap / Üye Ol” alanından ad soyad bilgilerinizi, e-posta veya cep telefonu numaranız ile üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Gönder’e üye girişi yaparak,

Web sayfasındaki sağ üst köşede yer alan “hesabım” alanına tıkladığınızda açılan sayfadan tüm kişisel bilgilerinize ulaşıp, e-posta, telefon, şifre ve kayıtlı adres bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Mobil uygulamada sağ üstte bulunan profil görselini tıklayarak açılan sayfadan tüm kişisel bilgilerinize ulaşıp, e-posta, telefon, şifre ve kayıtlı adres bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Gönder’de, online veya kapıda kredi kartı ile ve nakit ödeme yapabilirsiniz.
Gönder’de Visa ve Mastercard üyesi banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz.
Şu an için banka puanlarınız ile ödeme kabul edemiyoruz.
Gönder’e üye girişi yaparak,

Web sayfasındaki sağ üst köşede yer alan “hesabım” alanına tıkladığınızda açılan menüden adreslerinizi düzenleyebilir, yeni adres ekleyebilir, fatura adresi belirleyebilirsiniz.

Mobil uygulamada sağ üstte bulunan profil görselini tıklayarak açılan menüden adreslerinizi düzenleyebilir, yeni adres ekleyebilir, fatura adresi belirleyebilirsiniz.
İndirim ve kampanyaları takip edebileceğiniz Gönder Duyuru Listesi’ne;

Gönder’e üye girişi yaparak ana sayfa sağ üst köşede yer alan adınızın olduğu alanı tıkladığınızda hesabım sayfasında ki “Kampanyalardan haberdar olmak istiyorum.” Seçeneğini işaretleyerek haberdar olabilir veya işaretini kaldırarak kampanya listesinden çıkabilirsiniz.

Mobil uygulamada üye girişi yaparak sağ üstte bulunan profil görseline tıkladığınızda hesabım sayfasında ki “Kampanyalardan haberdar olmak istiyorum.” Seçeneğini işaretleyerek haberdar olabilir veya işaretini kaldırarak kampanya listesinden çıkabilirsiniz.
Web sayfasında sağ üst köşede “hesabım” alanına tıkladığınızda açılan menüden şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

Mobil uygulamada sağ üstte bulunan profil görseline tıklayarak açılan menüden açılan menüden şifrenizi güncelleyebilirsiniz.
Gönder web sayfasındaki Üye Girişi menüsünde “Şifremi Unuttum” alanına tıklayıp, açılan ekranda üye girişi yaparken kaydettiğiniz e-mail adresinizi veya cep telefonunuzu yazabilirsiniz. Şifreniz e-mail adresinize veya cep telefonunuza gönderilecektir.

Gönder mobil uygulamasındaki sağ menüde yer alan giriş yap / üye ol alanına tıklayarak sayfanın aşağısında bulunan “şifremi unuttum” linki yardımı ile üye girişi yaparken kaydettiğiniz e-mail adresinizi veya cep telefonunuzu yazabilirsiniz. Şifreniz e-mail adresinize veya cep telefonunuza gönderilecektir.
Gönder’in hizmet verdiği bölgelere göre anlaşmalı olduğu mağazalar listesi farklıdır. Teslimat şekli seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren aktif mağazalar listesine ulaşmanızı sağlar.
Aradığınız ürünleri bulmak için birçok yol var;

  • Ürün arama: Ürünlerin üst satırında “Ürün Arayın” kutucuğu göreceksiniz. Belirli bir ürün arıyorsanız, arama kutucuğunun içine ürünün adını yazarak arayabilirsiniz.
  • Ürün gruplarına göre: Herhangi bir mağazaya girdiğinizde sayfanın solunda kategoriler alanından seçerek aradığınız ürün ya da ürün gruplarını göreceksiniz. Aradığınız ürün grubuna tıkladığınızda, o gruba ait ürünler listelenecektir. Deterjan, Temizlik Ürünleri > Çamaşır Deterjanları >
  • Ürün sıralama: Ürünlerin üst satırında “sırala” kutucuğundan, ürünleri isme göre A’dan Z’ye/Z’den A’ya veya artan/azalan fiyata, Kampanyalı olup olmadığına göre, sıralayabilirsiniz.
  • Favoriler: Ürün görseline tıkladığınız zaman açılan ürün detay sayfasında favori görseline tıklayarak favori listenize ekleyebilirsiniz. Siparişlerinizi hızlıca oluşturmak için favori listenizden sepete ekleyebilirsiniz.
  • Kampanyadakiler: Ürünlerin üst satırında yer alan “Kampanya” kutucuğunu işaretlerseniz mağazaya ait kampanyalı ürünlere ulaşabilir ve sepete ekleyebilirsiniz.
  • Barkod ile arama: Ürünlerin listelendiği ekranda görseline tıklayarak açılan kutucuğa ürünün barkod numarasını girerek ürün araması yapabilirsiniz. Ürün barkodu sadece sayılardan oluşur. Sayıların yanına da harf olması durumunda ürün ismi olarak arama yapılır.
Sepetim ekranında siparişleriniz için alternatif isteyip istemediğinizi belirtebilirsiniz.

Sipariş vermiş olduğunuz ürün mağaza stoklarında tükenmiş ürünün muadili (kalite ve gramaj olarak eş değer) gönderilecektir. (X marka 1L süt yerine, 2 adet X marka 0,5L süt veya Y marka 1L süt)

Alternatif ürün istemediğinizi belirtmiş iseniz, o ürün stokta yok ise temin edilemeyecek ve size mobil bildirim veya e mail ile bilgi verilecektir.
Ürünler için notunuz varsa Sepetim menüsünde her bir ürünün yanındaki “Ürün notu” alanına isteğiniz notu yazabilirsiniz. Örneğin; “Kıyma çift çekim olsun.”
Size teslimatı yapacak olan kurye için de bir notunuz varsa, “Teslimat bilgileri” ekranında “Teslimat görevlisine not" alanına yazabilirsiniz. Örneğin; “Çocuk uyuyor zile basmayınız.” veya "Temassız teslimat istiyorum" gibi.
Hesabım sekmesinin “Siparişlerim” kısmından geçmişte verdiğiniz siparişleri görebilir, siparişlere tıkladığınız zaman sipariş detay ekranın sipariş numarasının altında yer alan “siparişi tekrarla” kısmından siparişinizi tekrarlayabilirsiniz.
Gönder uygulamasındaki fiyatlar mağazaların güncel raf fiyatları ile her zaman aynıdır. Ancak zaman zaman farklılıklar oluşmasının ana sebepleri şunlardır;

Kilo ile satışı yapılan ürünlerin (karpuz, kavun, bütün tavuk vb.) sizin talep ettiğiniz miktar ile size gönderilen miktar arasındaki farktan dolayı fiyat farkı oluşması muhtemeldir.

Sipariş ettiğiniz ürün yerine alternatif bir ürün size gönderildiğinde de fiyat farkı oluşması muhtemeldir. (Gönder’de siparişinizi verirken alternatif ürün isteyip istemediğinizin kararını siz veriyorsunuz.)

Siparişleri verdiğiniz anda ilgili mağazaların raflarındaki güncel fiyatlara göre sipariş veriyorsunuz. Ancak sizin talep ettiğiniz saatteki kasadaki fiyatlarla teslimat için toplanan saatteki kasa fiyatlarında bazı ürünler için (+/-) farklılık gösterir. (Özellikle meyve ve sebze ürünleri hal fiyatlarına göre günlük değişkenlik gösterebilmektedir.)

Gönder’de 7 gün kadar ileri tarihli siparişler verebilirsiniz. Siparişinizin ileri tarihli olması nedeniyle kasa fiyatlarında (+/-) farklılıklar oluşabilir.
Favori Ürünler; Sevdiğiniz ve sıklıkla ihtiyaç duyduğunuz ürünlerdir. Ürüne tıklayıp “favori listeme ekle” butonunu işaretleyerek ürünleri favori listesine ekleyebilirsiniz. Sıklıkla aldığınız ürünleri ürün listesinde aramak yerine favori listenizden kolayca sepetinizi oluşturabilir ve siparişinizi verebilirsiniz.
Gönder uygulamasında tüm ürünler gıda ve gıda dışı özellikleri tanımlanarak aynı poşet içine yerleştirilmesi önlenmiştir. Her bir siparişteki ürünlerin nasıl toplanacağı ve nasıl poşetleneceği bilgisi Gönder mobil uygulaması ile mağaza personeline bildirilmektedir. Siparişiniz konusunda uzman mağaza personelleri tarafından özenle toplanmaktadır.

Motorlu kuryelerimiz, siparişlerinizi özel olarak üretilmiş ısı yalıtımlı taşıma kutusu içerisinde ürünlerin ezilmesini, dökülmesini, zarar görmesini önlemek için plastik kasalara yerleştirerek adresinize ulaştırır.
Siparişiniz onaylandığınız anda sipariş numarası oluşturulmaktadır. Hesabım menüsünden siparişinizin durumunu görebilirsiniz. Gönder’e kayıtlı olan mail adresinize sipariş detayı gönderilmektedir.
Siparişlerinizin hazırlanma aşamasında mağaza stoklarında mevcut olmayan ürün için bilgi maili gönderilmektedir. Adresinize teslim sırasında görevli tarafından temin edilemeyen ürün olduğu konusunda bilgilendirilirsiniz.

Eğer ödemenizi online olarak yapmış iseniz, ödemeniz teslim edilmeyen ürünlerin tutarı düşülerek son fiş/fatura tutarına göre güncellenecektir.
Kapıda teslim alma anında siparişinizdeki ürün/ürünleri bir nedenle iade etmek isterseniz; Teslimatı gerçekleştirecek kuryeye bildirmeniz yeterli olacaktır. Kurye fiş/faturadaki iade edilen ürün değerini düşerek sizden yapılacak tahsilat miktarını günceller. Eğer ödemenizi online olarak yapmış iseniz, ödemeniz teslim edilmeyen ürünlerin tutarı düşülerek son fiş/fatura tutarına göre güncellenecektir.

Not: Yasa gereği ürünlerin tedarikçi mağazaya iadesi anında fiş/fatura ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Bu nedenle iade işlemini kuryenin yapmasını istiyorsanız fiş/faturayı kuryeye teslim etmelisiniz.

Siparişinizi teslim aldıktan ve kurye kapınızdan ayrıldıktan sonra iade etmek istediğiniz bir ürününüz söz konusu olursa; bunun için yapmanız gereken şey iade ürününüz ile birlikte fiş/fatura ilgili mağazaya bizzat kendiniz teslim etmeniz gerekir.

Siparişlerinizi teslim alırken fiş/fatura üzerinde yazılı olan ürün, miktar ve tutarı ile teslim aldığınız ürünleri kontrol etmeyi unutmayınız.
Müşteri hizmetleri ile irtibata geçerek siparişinizdeki eksik ürün bilgisini paylaşmanız durumunda, eksik ürün veya ürünlerin en kısa süre içinde adresinize teslim edilir.
“Hesabım” sekmesinin siparişlerim bölümünde, en son verdiğiniz siparişin üstüne tıklayınız. Açılan sipariş detay ekranının sağ üstünde yer alan “siparişi iptal et” butonuna tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. Ancak siparişinizin durumu “Hazırlanıyor” sürecinde ise sipariş üzerinde değişikliğe izin verilmemektedir.

İptal ettiğiniz siparişinizin ödemesini online olarak yaptıysanız, sistem bu miktarı dikkate alarak online ödemenizi de iptal edecektir.
Kredi kartı ile ödemelerde, sipariş teslimatı gerçekleşene kadar sipariş tutarı banka tarafında açık provizyon olarak gözükür. Siparişinizin teslimatı sırasında iadeniz var ise iade tutarınız sistemden düşülür ve kredi kartınızdan iade tutarı düşürülmüş bir şekilde ödeme alınır. ATM kartları ile ödeme yapmanız durumunda, 3 ila 7 gün içerisinde iadeniz banka hesabınıza yansır.
Online ödenen sipariş tutarı için kredi kartınızdan ön provizyon alınarak bloke konulur. Bloke tutarı ile mağaza tarafından düzenlenmiş fiş/fatura tutarındaki fark siparişinizin teslimi sırasında, kurye tarafından mobil uygulama üzerinden fiş/faturadaki tutarı onaylanır. Teslimatı gerçekleşen sipariş tutarı dikkate alınarak bankanızdaki provizyon güncellenir.

Ürün gramajı ile alakalı artı eksi tutar, artı olması durumunda kuryelerimiz sipariş teslimatına geldiklerinde ekstra tahsilatı nakit ve ya kredi kartı ile gerçekleştirirler. Ödeme tutarından düşük olan teslimatlar ise günün sonunda sipariş tutarına göre güncellenip kredi kartınızdan tahsil edilir.
Stok olmayan ürün veya ürünler ilk olarak sistem tarafından mail yoluyla bilgilendirilir. Kurye kapınıza geldiği zaman fiş/fatura yazan güncel tutarı girer ve tedarik edilemeyen ürünlerin bedeli sipariş tutarından düşülür. Online ödeme yönteminiz kredi kartı ise; düşürülen tutar kredi kartınıza aynı gün iade edilir. Banka kartı ile ödeme yapıldıysa 3 ile 7 gün içerisinde iade edilir.
Eklediğiniz ürünlerin hacmine ve kategorisine göre sistem otomatik olarak poşet miktarını belirler. Poşet tutarı devletin kanunen belirlediği tutar olarak sepetinize eklenir.
Kurye geldiğinde adresinizde değilseniz sistemimizde tanımlanmış olan telefonunuzdan sizi arayacaktır. Kuryenin bir adreste bekleme süresi 3 dakikayı geçmemelidir. Bu süre içerisinde aynı apartmanda olmak kaydıyla komşunuz ya da apartman görevlisine teslimat şartlarının sağlanması koşuluyla teslim edilmesini talep edebilirsiniz. Bu durumda ürünlerin tam ve eksiksiz teslim alınma sorumluluğu size aittir. Siparişin teslim edilemediği durumda siparişiniz iptal edilecektir. Online ödeme yapmış iseniz, ödediğiniz tutar kartınıza iade edilecektir.
Gönder olarak hedefimiz siparişinizi seçmiş olduğunuz zaman aralığı içerisinde size ulaştırmaktır. Ancak elde olmayan bir sebep ile gecikme öngörülüyor ise;

Hesabım sekmesinde bulunan “Müşteri Hizmetleri” ne tıklayarak, bölgenize bağlı olan bölge sorumlusunun telefon numarasını ve e-mail adresine ulaşabilir, siparişinizin durumu hakkında detaylı bilgiyi alabilirsiniz.
Mağaza kampanyaları bölgesel olarak farklılıklar gösterebilir. Gönder uygulamasına indirim ve kampanyaları yansıtmak mağazaların kendi kararıdır.
Sipariş etmiş olduğunuz ürün mağazada bulunmuyor ve tercihiniz doğrultusunda size gönderilecek olan alternatif üründe herhangi bir indirim veya kampanya var ise bu size fiş/fatura üzerinde yansıtılır.
Gönder mevcut en güvenli şifreleme yöntemi olan 128bit SSL güvenlik protokolü kullanmaktadır. Kredi kartı numaranız, online kredi kartı uygulamamız tarafından şifrelenerek bankanıza iletilmekte, üçüncü şahıslarla asla paylaşılmamakta ve saklanmamaktadır. Gönder müşterileri siparişlerini dilerlerse 3D seçeneği ile de ödeyebilirler.
İnternet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş bir sistemdir. Visa ve MasterCard'ın geliştirdiği bu "güvenli sanal alışveriş" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekârlıklara karşı güvence altına alınmıştır.
3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanması engellenmektedir.
3D Secure ile ödeme yapmak için; kart numaranızı, kartınızın son kullanma tarihini ve kartınızın arkasındaki CVV (güvenlik kodunu) bilgilerini doldurunuz. 3D ödeme seçeneği kutucuğunu işaretledikten sonra, telefonunuza gelen tek kullanımlık şifreyi açılan banka ekranına girerek güvenli bir şekilde ödemenizi gerçekleştiriniz.
E-Posta/Cep telefonu veya şifre alanlarından biri doldurulmamış olabilir. Lütfen tekrar kontrol ediniz tüm alanları doldurduğunuzdan emin olunuz.
E-Posta/Cep Telefonu veya şifre alanındaki bilgiler hatalı olabilir ya da şifrenizle ilgili bir problem olabilir. Üye giriş ekranında yer alan “Şifremi unuttum” linkine tıklayarak kayıtlı olan e-mail adresinize şifre sıfırlama linki talep edebilir veya cep telefonunuzu yazarak şifrenizi SMS ile alabilirsiniz.
Cookie (Çerez) bir web sitesinin sizi daha sonra tanıyabilmesi için gerekli ufak bir text dosyasıdır. Bu text dosyası size özel olup, sadece bu kodu tanımlayan web sunucusu tarafından okunabilir. Kesinlikle bir virüs değildir. Sizi zaman kaybından korur, kayıt olmuşsanız daha sonraki girişlerinizde vermiş olduğunuz cevapları otomatik olarak hatırlar.
6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerine istinaden, siparişinizi sonlandırmadan önce Gönder Sipariş Ödeme Sayfasında çıkan Mesafeli Satış Sözleşmesi Ön Bilgi Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyarak onaylamanız gerekmektedir. Onayladığınız Mesafeli Satış Sözleşmesi, siparişinizi sonlandırdığınızda kayıtlı e-posta adresiniz aracılığıyla tarafınıza ulaşan Sipariş Onay mailinde yer almaktadır. Bu Sipariş Onay maili üzerinden daha sonra da ilgili siparişe ait Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne ulaşabilirsiniz.
MÜŞTERİ’ nin herhangi bir gerekçe göstermeksizin veya cezai şart ödemeksizin, malın teslimine ilişkin sözleşmelerde malın teslim alındığı, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkı bulunmaktadır. MÜŞTERİ, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içerisinde de cayma hakkını kullanabilir.

MÜŞTERİ, cayma hakkının hukuka uygun olarak kullanıldığı durumlarda iade işlemini gerçekleştirirken TEDARİKÇİ ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen ürünü MÜŞTERİ’ den almakla yükümlüdür.

Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;
Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, MÜŞTERİ’ nin veya MÜŞTERİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

Birden fazla parçadan oluşan mallarda, MÜŞTERİ’ nin veya MÜŞTERİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, MÜŞTERİ’ nin veya MÜŞTERİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.

Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin TEDARİKÇİ’ nin 2. maddede bildirilen posta adresi, telefon numarası, faks numarası ve e-mail adresine 9,1’de bildirilen süre içerisinde yazılı olarak veya kalıcı veri taşıyıcısıyla TEDARİKÇİ’ ye yönlendirilmesi yeterlidir. MÜŞTERİ ürünü TEDARİKÇİ’ ye iade ederken fatura aslını da cayma bildirimi ile birlikte TEDARİKÇİ’ ye ibraz etmesi gerekmektedir.

TEDARİKÇİ, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa MÜŞTERİ’ nin teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri MÜŞTERİ’ nin ürünleri satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun şekilde ve MÜŞTERİ’ ye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde iade edecektir.

MÜŞTERİ cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren on dört gün içinde malı TEDARİKÇİ’ ye ya da yetkilendirilmiş olduğu kişiye iade etmek zorundadır.

MÜŞTERİ, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve TEDARİKÇİ’ nin kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

MÜŞTERİ’ nin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

Sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler.

Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

Malın tesliminden sonra ambalajın açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve MÜŞTERİ’ ye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine gönderilmesi.

MÜŞTERİ tarafından teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. MÜŞTERİ kendi kusurundan kaynaklanan, malın değerindeki azalmayı TEDARİKÇİ’ ye tazmin etmeyi kabul ve beyan eder.

Her türlü iadeler mutlak suretle orijinal kutu ve ürünün ambalajı (koruma bandı) bozulmaksızın yapılmaktadır. MÜŞTERİ’ ye teslim edilen elektronik ürünler ve cep telefonları yetkili servis garantisinde bulunmaktadır. Üründe yaşanan sorun ya da ayıplı mal yetkili servis tarafından belgelendikten sonra TEDARİKÇİ’ ye tüm aksesuarları ile birlikte iade olarak kabul edilmektedir. Cep telefonları ürünlerinde kutu içerisindeki garanti belgesinin kaşelenmesi için ürünün kutusu açılmakta ve orijinal ambalajı açık şekilde teslim edilmektedir. Cep telefonu ürünlerinde bu nedenle kutunun açık olması iade sebebi olarak kabul edilmemektedir.
Dakikalar İçinde Teslimat
Verdiğiniz siparişler ortalama 30 dakika içinde kapınızda.
Tek Tıkla Güvenli Alışveriş
Ödeme ve adres bilgilerinizi kaydedin, güvenli alışveriş yapın.
Mobil Cebinizde
Dilediğiniz her yerden güvenli alışverişin keyfini çıkarın.
Kolay İade
Aldığınız ürünü iade etmek hiç bu kadar kolay olmamıştı.