x
Gönder HML Lojistik Anonim Şirketi İNDİR -- Google Play' de
SAYFA SONU
SAYFA BAŞI

ELEKTRONİK ÇOK YAKINDA BURADA!

ÇİÇEK ÇOK YAKINDA BURADA!

Alışveriş için Sıkça Sorulan Sorular
Gönder hizmetinde mahalle bazında tedarikçi uygulaması bulunmaktadır. Teslimat şeklini seçip üye veya misafir girişi yaparak kategorilere göre bölgenizdeki anlaşmalı olduğumuz aktif mağazaların listesine ve portföylerindeki ürünlerin güncel fiyatlarına ulaşabilirsiniz. Ancak siparişinizi oluşturmak için herhangi bir ürünü sepetinize eklemek isterseniz sizden öncelikle üye girişi yapmanız ya da yeni üye olmanız istenir.

Gönder’e üye olmadan mahallenizi sisteme tanımlayarak tercih ettiğiniz saatte hizmet veren mağazaları görüp ürünlerini inceleyebilirsiniz. Sipariş verebilmeniz için üye olmanız gerekir.
Gönder’e üye olarak aynı anda birçok mağazadan alışveriş yapabilir, siparişlerinizi ister adresinizde isterseniz Dur-Al noktasından teslim alabilirsiniz. Gönder’in duyuru listesine dahil olabilir, mağazaların indirim ve kampanyalarını takip edebilirsiniz.
Gönder’e üye değilseniz, web ana sayfa sağ üst köşede yer alan “Yeni Üyelik" menüsünden e-posta adresinizi ve bilgilerinizi kaydederek üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik için tıklayınız!
Gönder web sayfasında üye girişi yaparak, adınızın olduğu alanı tıkladığınızda açılan sayfadan tüm kişisel bilgilerinize ulaşıp, e-posta, telefon, şifre ve kayıtlı adres bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Gönder’in web sayfasında üye girişi yaparak, adınızın olduğu alanı tıkladığınızda ulaştığınız kişisel bilgilerinize ait sayfadan adreslerinizi düzenleyebilir, yeni adres ekleyebilir, fatura adresi belirleyebilirsiniz.
İndirim ve kampanyaları takip edebileceğiniz Gönder Duyuru Listesi’ne, Gönder’e üye ya da değil, “Kampanya ve Duyurularımızı almak için hemen abone olun” seçeneğini işaretleyerek katılabilirsiniz. Listeden çıkmak için “Kampanyalarla ilgili eposta almak istemiyorum." seçeneğini işaretleyip çıkabilirsiniz.
Gönder web sayfasında, üye giriş yaptıktan sonra adınızın olduğu alana tıklayarak ulaştığınız kişisel bilgiler sayfasındaki Şifre seçeneğinden şifrenizi güncelleyebilirsiniz.
Gönder Üye Girişi menüsünde “Şifremi Unuttum” alanına tıklayıp, açılan ekranda üye girişi yaparken kaydettiğiniz e-mail adresinizi yazabilirsiniz. Şifreniz e-mail adresinize gönderilecektir.
Sistemimizde şifreniz bloke edilmez.
Gönder’in hizmet verdiği bölgelere göre anlaşmalı olduğu mağazalar listesi farklılık gösterebilir. Teslim şekli seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren aktif mağazalar listesine ulaşmanızı sağlar.
Gönder’in minimum alışveriş sipariş toplam tutarı 40 TL'dir.
Siparişleriniz için alınacak nakliye hizmet bedelleri, teslimat zaman aralıklarına göre aşağıdaki gibidir;

09:00-10:30; 1,9 TL
11:30-13:00; 0,9 TL
14:00-15:30; 0,9 TL
16:30-18:00; 0,9 TL
19:00-20:30; 1,9 TL
Siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz adres, gün ve saat aralığını belirledikten sonra seçtiğiniz bir ya da birkaç mağazadan ürünleri sepetinize ekleyebilir, siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Ürünlerin altındaki “Sepete ekle” butonuna bastığınızda ürünün sepetinize eklendiğini göreceksiniz. Bir ürünü sepetinizden çıkartmak için "Sepetim" ekranında ürünün bulunduğu satır başındaki SİL butonuna basmanız yeterlidir. Sepetinize eklediğiniz bir ürünün miktarını değiştirmek istiyorsanız, her ürünün altında bulunan miktar alanını kullanarak miktarlarını artırabilir veya azaltabilirsiniz. Yaptığınız değişiklikler sonrasında sepetim ekranını güncellemeyi unutmayınız.
Aradığınız ürünleri bulmak için birçok yol var:

1. Ürün gruplarına göre: Herhangi bir mağazaya girdiğinizde sayfanın üstünde sıralanmış “Meyve & Sebze”, “Süt & Kahvaltılık” gibi farklı ürün gruplarını göreceksiniz. Aradığınız ürün grubuna tıkladığınızda, o gruba ait ürünler listelenecektir.

2. Ürün arama: Ürünlerin üst satırında “ürün ara” kutucuğu göreceksiniz. Belirli bir ürün arıyorsanız, arama kutucuğunun içine ürünün adını yazarak arayabilirsiniz. Yeni ürün aramak için filtreyi temizlemeyi unutmayınız.

3. Ürün sıralama: Ürünlerin üst satırında “sırala” kutucuğundan, ürünleri isme göre A’dan Z’ye/Z’den A’ya veya artan/azalan fiyata göre sıralayabilirsiniz.

4. Favoriler: Ürünlerin sol üst satırında yer alan “Favorilerim” kutucuğunu işaretlerseniz daha önceki alışverişleriniz sırasında favorilerinize eklediğiniz ürünlere ulaşabilir ve sepete ekleyerek ürün aramadan alışverişinizi kolaylaştırabilirsiniz.

5. Kampanyadakiler: Ürünlerin sol üst satırında yer alan “Kampanyadakiler” kutucuğunu işaretlerseniz mağazaya ait kampanyalı ürünlere ulaşabilir ve sepete ekleyebilirsiniz. Mağazaların tüm kampanyalarını bir arada görmek isterseniz; herhangi bir mağaza kategorisine tıkladığınızda açılan sayfanın solunda “Tüm Kampanyalar” butonuna tıklayarak ulaşabilirsiniz.

6. Barkod ile arama: Webde ürünün barkod numarasını girerek, mobil uygulamamızda ürün barkodunu okutarak ya da numarasını girerek ürün araması yapabilirsiniz.
Ürünler için notunuz varsa ilgili ürünün görseline tıklayarak not alanına isteğiniz notu yazabilirsiniz. “Kıyma çift çekim olsun“ gibi.

Size teslimatı yapacak Önder ekibimiz için de bir notunuz varsa, “Sepetim” ekranında “Teslimat görevlisine not" alanına yazabilirsiniz. “Çocuk uyuyor zile basmayınız” gibi.
Sipariş etmiş olduğunuz ürün mağaza stoklarında tükenmiş ise ve alternatif ürün getirin seçeneğini belirtmiş iseniz, o ürünün farklı gramajı ya da farklı markanın aynı gramajı ile siparişiniz hazırlanır. (X marka 1L süt yerine, 2 adet X marka 0,5L süt veya Y marka 1L süt)

Alternatif ürün istemediğinizi belirtmiş iseniz, o ürün stokta yok ise temin edilemeyecektir.
Biz internet üzerinden çalışan bir firmayız, bu yüzden siparişlerinizi site üzerinden veya mobil uygulamalar üzerinden vermenizi isteriz ancak web ve mobil kullanma imkânı olmayan üyelerimiz için ilgili Bölge Sorumlunuzu aradığınızda size yardımcı olacaktır.

İlgili Bölge Sorumlunuzun bilgilerine adınızın olduğu alanı tıkladığınızda ulaştığınız “Alo Sipariş ve Destek Hattı” na tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Evet, Gönder’deki fiyatlar, mağazaların raf fiyatları ile günlük olarak yenilenmektedir. Siparişinizdeki ürün fiyatları, siparişin oluşturulduğu gün geçerli olan fiyatlardır. Ancak siparişinizin oluşturduğunuz andaki fiyatla ürünün size gönderilmek için hazırlandığı andaki fiyatlar değişkenlik gösterebilir. Geçerli fiyat, kasa fişi veya fatura üzerindeki fiyattır.
Ürün görselleri altında yer alan “Sepete Ekle” butonuna tıkladığınızda ürün otomatik olarak sepetinize eklenecektir. Her bir ürün otomatik olarak 1 adet ya da 1 kg şeklinde önünüze gelecektir. Aşağı ve yukarı oklar ile miktarı artırıp eksiltebilirsiniz. Kilolu ürünlerde bu artırma ya da eksiltme 100 gram ve katları şeklinde olacaktır.

Her “Sepete Ekle” butonuna bastığınızda belirlemiş olduğunuz miktar kadar ürün sepete ilave olarak eklenir.

Ayrıca “Sepetim” ekranından da önceden eklediğiniz ürünlerin miktarlarını azaltıp artırabilirsiniz. Değişiklik sonrasında “Sepeti Güncelle” meyi unutmayınız.
Gönder mağazalarında listelenen ürünler mağazaların raflarında devamlı sattıkları ürünlerdir. Ancak, Gönder üzerinden sipariş verdiğiniz ürünler ilgili mağaza stoklarında o an için tükenmiş olabilir. Eğer “Sepetim” ekranında ürün/ürünler için alternatif ürün “istiyorum” u seçerseniz, sipariş verdiğiniz ürün mağazada o anda yok ise, mağaza personeli size alternatif ürün gönderecektir.

Alternatif ürün; ürünün farklı gramajı ya da farklı markanın aynı gramajı olabilir. (X marka 1L süt yerine, 2 adet X marka 0,5L süt veya Y marka 1L süt).

Alternatif ürün istemediğinizi belirtmiş iseniz, o ürün stokta yok ise temin edilemeyecektir.
Gönder’de sık siparişini verdiğiniz ya da beğendiğiniz ürünleri, ürün tanımları altında yer alan kalp ikonunu tıklayarak Favorilerim listenize ekleyebilir, kalp ikonunu tekrar tıklayıp içini boş hale getirerek listenizden çıkarabilirsiniz. Böylece daha sonraki siparişlerinizi Favorilerim ekranından seçtiğiniz favori ürünleriniz ile hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Mağazalardan seçtiğiniz tüm favori ürünlerinize hesabınız alanında yer alan “Favorilerim” menüsünden ulaşabilir, istediğiniz ürünü favorilerinizden çıkarıp listenizi güncelleyebilirsiniz.
Mağazalardan seçtiğiniz tüm favori ürünlerinize adınızın olduğu alanı tıklayarak kişisel bilgiler ekranındaki “Favorilerim” menüsünden ulaşabilirsiniz. Buradan seçtiğiniz ürünleri için miktar belirleyerek sepete atabilirsiniz.

Ancak dikkat etmeniz gereken şey, mağazanın minimum sipariş miktarını göz önüne almanızdır.
Evet. İstediğiniz adrese teslim edilmek üzere, normal ürün siparişi verdiğiniz gibi seçtiğiniz mağazanın alışveriş çeki için sipariş verebilirsiniz.

Ayrıca, Gönder’in kaymakamlık ve muhtarlıklarla birlikte her mahalle için belirlediği ihtiyaç sahiplerine Gönder’in “Yardımlaşma” menüsü ile mağazaların alışveriş çeklerini satın alarak Gönder ile ulaştırabilirsiniz.

Yardımlaşma için tıklayınız.
Gönder uygulaması tüm mağazaların ürünlerini soğuk, donuk, oda sıcaklığı, kokulu/kokusuz ve gıda/gıda dışı özelliklerine göre kendi sistemine tanımlamıştır. Geliştirdiği özel mobil uygulama vasıtası ile her bir siparişteki ürünlerin nasıl toplanacağına ve nasıl poşetleneceğine dair bilgileri mağaza personeline bildirmektedir.

Siparişiniz konusunda uzman mağaza personelleri tarafından özenle toplanmakta ve aracımıza teslim edilene kadar soğuk zincir kırılmayacak şekilde korunmaktadır. Aracımıza teslim edilen ürün poşetleri, aracımızın +4C˚ (soğuk) / -18C˚ (donuk) ya da oda sıcaklığı bölmelerinde özel plastik kasalarda taşınarak size ulaştırılır.
Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri siparişinizin hazırlandığı mağazada mevcut olan ürünler içerisinden en taze olanları özenle seçilip varsa notlarınız da dikkate alınarak hazırlanmaktadır.
Siparişiniz onaylandığı anda sisteme kayıtlı olduğunuz mail adresine sipariş hakkında detaylı bilgi gönderilmektedir.
Aracımızın sipariş teslim seferi başlangıç saatine kadar bir mağaza siparişlerinizi teslim edememiş ise bu telefonunuza bilgi notu olarak iletilecektir.

Siparişlerinizin hazırlanma aşamasında mağazada bir ürün stoklarında mevcut değil ise, o ürün için yine telefonunuza bilgi notu iletilecektir.

Fatura ya da fişte yazılı olmasına rağmen size teslim edilen siparişinizde eksik ya da bir nedenle iade etmeniz gereken bir ürün söz konusu ise; Önder elemanımız Gönder sisteminde faturadaki eksik ya da iade edilen ürün diğerini düşerek sizden yapılacak tahsilat miktarını günceller. Eğer ödemenizi online olarak yapmış iseniz, ödemeniz teslim edilmeyen ürünlerin tutarı düşülerek son fatura tutarına göre güncellenecektir.
Adınızın olduğu alana tıklayarak ulaştığınız ekranda yer alan “Siparişlerim” menüsünden geçmiş siparişlerinizi ve varsa aktif siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Eski siparişinizi tekrarlamak istiyorsanız, seçtiğiniz siparişi “Tekrarla” butonu ile tanımladıktan sonra teslimat gün ve zaman aralığını belirlemelisiniz. Seçilen teslim zamanında aktif olan mağazaların ürünleri sepetinize aktarılacaktır. Dilerseniz yeni ürünler de ekleyerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.
“Siparişlerim” menüsünden ulaştığınız aktif siparişleriniz “Hazırlanma aşamasında” ise seçtiğiniz teslimat saati başlangıcından 3 saat öncesine kadar değiştirebilir veya ek yapabilirsiniz. Bunun için, “Siparişlerim” menüsünden değiştirmek istediğiniz siparişi seçerek değişiklik yapmak için “Güncelle” butonuna tıklayınız. Sepetinize aktarılan siparişinizden ürünlerde ekleme yapabilirsiniz hatta teslimat için seçtiğiniz adres ve saati değiştirebilirsiniz.
Seçtiğiniz teslimat günündeki belirttiğiniz zaman aralığı başlangıç saatinden 3 saat öncesine kadar önceden verdiğiniz siparişi revize edebilir ya da iptal edebilirsiniz.

Hesabınıza giriş yapıp “Siparişlerim” bölümüne gelin. İptal etmek istediğiniz siparişi bulun ve “İptal et” butonuna tıklayın.

İptal ettiğiniz siparişinizin ödemesini online olarak yaptıysanız, sistem bu miktarı dikkate alarak online ödemenizi de iptal edecektir.
a) Kapıda teslim alma anında siparişinizdeki ürün/ürünleri bir nedenle iade etmek isterseniz; Önder ekibine bildirmeniz yeterli olacaktır. Önder elemanımız Gönder sisteminde faturadaki iade edilen ürün diğerini düşerek sizden yapılacak tahsilat miktarını günceller. Eğer ödemenizi online olarak yapmış iseniz, ödemeniz teslim edilmeyen ürünlerin tutarı düşülerek son fatura tutarına göre güncellenecektir.
Not 1: Yasa gereği ürünlerin tedarikçi mağazaya iadesi anında fatura ya da fişi ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.

b) Siparişiniz teslim alındıktan ve Önder ekibimiz ayrıldıktan sonra iade etmek istediğiniz bir ürününüz söz konusu olursa; bunun için yapmanız gereken şey iade ürününüz ile birlikte fatura ya da fişinizi ilgili mağazaya bizzat kendiniz teslim etmeniz gerekmektedir.
Başlangıç aşamamızda Üsküdar, Ümraniye, Çekmeköy, Kadıköy ve Ataşehir ilçelerine adrese teslim hizmeti vermekteyiz. Gönder, çok yakında İstanbul’un diğer ilçelerinde de kademeli olarak devreye girecektir.
Gönder uygulamasında alışverişinize başlamadan önce poşetlerinizi nereden ve ne zaman teslim alacağınızı seçmelisiniz. Gönder’de iki türlü teslimat şeklinden birini seçebilirsiniz;

1) Kapıya Teslim: Hizmet verdiğimiz bölgedeki sisteme tanımlamış olduğunuz adreslerden birini seçebilirsiniz.

2) Dur-Al Noktası: Gönder’in işe ya da eve gidip gelirken ana yollardan kolayca girip çıkabileceğiniz sistemde tanımlı Gönder’in Dur-Al Noktalarından birini seçebilirsiniz.

Seçiminizden sonra sisteme sistemin bildirdiği size uygun olan teslimat günün saat aralığını işaretlemeniz gerekir. Böylelikle siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz adres bilgisi ve seçtiğiniz zaman aralığına göre o mahalleye hizmet veren mağazaları görebileceksiniz.
Gönder haftanın 7 günü sabah 9:00’dan akşam 20:30’a kadar teslimat yapmaktadır;

Teslimat Saat Aralıklarımız;

09:00-10:30
11:30-13:00
14:00-15:30
16:30-18:00
19:00-20:30
Teslimat gün ve saatlerini gösteren tablodan, bugün, yarın veya bir sonraki gün için size uygun teslimat gün ve saatlerini seçebilirsiniz.
Dilerseniz siparişinizi tamamlamadan önce, mağazaların olduğu ekrandan seçmiş olduğunuz teslimat gün ve saatini değiştirebilirsiniz. Ayrıca mağazalara ait “mağaza sefer saatleri” ne tıkladığınızda açılan “Teslimat Gün ve Saatleri” tablosundan o mağazanın aktif olduğu gün ve saatleri de görebilirsiniz.

Dikkat! Değiştirdiğiniz adres, gün ve saatte sipariş verdiğiniz mağaza ya da mağazalardan biri hizmet vermiyor ise sistem o mağazadan vermiş olduğunuz siparişleri sepetinizden silecektir.
Oluşturduğunuz siparişinizin teslimat gün ve saatini “Siparişlerim” menüsünden “Güncelle” butonu ile teslimat zaman aralığı başlangıcından 3 saat öncesine kadar değiştirebilirsiniz.

Dikkat! Değiştirdiğiniz adres, gün ve saatte sipariş verdiğiniz mağaza ya da mağazalardan biri hizmet vermiyor ise sistem o mağazadan vermiş olduğunuz siparişleri sepetinizden silecektir.
Evet, istediğiniz kadar adres tanımı yapabilirsiniz. Bunun için hesabınız bilgilerinde yer alan “Adreslerim” menüsüne tıklayıp ilave adres tanımlayıp düzeltme yapabilirsiniz.

Gönder’in hizmet verdiği mahallelerden birine adres tanımı yapmış iseniz alışverişiniz kapınıza kadar teslim edilir.

Aksi takdirde Dur-Al noktalarımızdan birinden geçerken almak üzere teslimat isteyebilirsiniz.

Hizmet verdiğimiz il ya da ilçelerin birinde oturan çocuklarınız, anneniz, yakınlarınız için de adreslerini tanımlayarak sipariş girişi yapıp teslimat talep edebilirsiniz.
Siparişinizin teslimatı sırasında size ulaşılamaması durumunda sisteme tanımlamış olduğunuz telefonunuzdan size ulaşmaya çalışacaktır. Ulaşamadığı durumda bir sms mesaj ile kapınızda beklediği bilgisini verecektir. Unutmayınız ki, Gönder uygulamasında Önder’in bir adreste bekleme süresi 3 dakikayı geçemez. Bu süre içerisinde siz gelemiyor iseniz aynı apartmanda olmak kaydıyla komşunuz ya da apartman görevlisine teslimat şartlarının sağlanması koşuluyla teslim edilmesini talep edebilirsiniz. Siparişin teslim edilemediği durumda siparişiniz iptal edilecektir. Eğer online ödeme yapmış iseniz, Gönder’in hizmet bedeli tutarı düşüldükten sonraki bakiye kartınıza iade edilecektir.
Gönder olarak hedefimiz siparişinizi seçmiş olduğunuz zaman aralığı içerisinde size ulaştırmaktır. Ancak elde olmayan bir sebep ile gecikme öngörülüyor ise bu durumu teslimat görevlimiz Önder size telefonla bildirecektir.

Siparişinizin teslimat durumu ile ilgili bilgiyi dilerseniz bulunduğunuz adresin Bölge Sorumlusu’ nu arayarak da alabilirsiniz. İlgili Bölge Sorumlusunun bilgilerine hesabınız alanındaki “Alo Sipariş ve Destek Hattı” ndan ulaşabilirsiniz.
Siparişlerinizi teslim alırken fiş ya da faturada yazılı olan ürün, miktar ve tutarı ile teslim aldığınız ürünleri kontrol etmeyi unutmayınız. Ekibimiz teslimattan sonraki eksik ürünlerden sorumlu değildir.
Ürünler sipariş verdiğiniz mağazalar tarafından kendi poşetleri içerisinde hazırlanır.

Mağazaların Gönder araçlarına teslim ettiği poşetler size teslim anına kadar, devrilme, ezilme ve patlama gibi riskleri önlemek için özel plastik kasalarımız içinde soğuk zinciri kırmayacak şekilde taşınır.

Kapınıza kadar kasa içinde getirilen poşetler kapı önünde size teslim edilir.

Ekibimizin hane içerisine poşetleri koymak üzere girmesi kural gereği yasaktır.
Gönder, Türkiye'de bir ilk olarak, evden işe, işten eve giderken 3 saat öncesine kadar Gönder Alışveriş’e üye tüm mağazalardan verdiğiniz siparişlerin poşetlerini, seçtiğiniz saat aralığında teslim alabileceğiniz belirli Dur-Al noktaları oluşturmuştur.

Pilot bölgemizde şu an, Altunizade Kavşağı Millet Parkı karşısı ve Ümraniye-Tepeüstü Kavşağı Şile Otoyolu yönünde bulunacak olan Gönder araçlarımızda Dur-Al noktası hizmetimiz başlamıştır.
1. Alışverişinizi teslim alacağınız Dur-Al noktasını “Teslim tipi” ekranından seçiniz.
2. Bir teslimat zaman aralığı seçiniz.
3. Bir ya da birkaç mağazadan alışverişinizi tamamlayın ve ödemenizi online olarak yapınız.
Ana yollara giriş çıkışın kolay olduğu noktalarda hizmet verdiğimiz Dur-Al Noktalarımız ile, Gönder’den yapmış olduğunuz tüm alışverişinizi geçerken teslim almanıza imkan veriyoruz.

Örneğin işten eve ya da evden işe giderken kullandığınız ana yola yakın olan bir Dur-Al Noktasına size uygun saat aralığı için bir ya da birkaç mağazaya siparişlerinizi verebilir, alışveriş için harcayacağınız zamandan kazanabilirsiniz.

Seçtiğiniz saat aralığı içinde Dur-Al Noktasında olmayı ihmal etmeyiniz.

Teslim alma anında Gönder aracından poşetlerinizi size teslim edecek olan Önder’e sipariş onayı ile birlikte size mail yoluyla ulaştırdığımız “Teslimat kodu” nu bildirmeniz yeterlidir.
Dur-Al noktalarımızda siparişlerin teslimini yapan araçlarımız belirtilen saat aralıkları dışında bekleyemez.

Zaman aralığınızdan sonra Dur-Al Noktasına ulaşırsanız siparişlerinizi teslim alamazsınız ve iptal olan siparişinizin tutarı kartınıza iade olur.
Yapmanız gereken tek şey ilgili siparişinizin teslimat kodunu teslim alacak kişiye bildirmenizdir. Gönder ekibimiz bu kodu sisteme girmeden size bile teslimat yapamaz.
Evet. Üsküdar, Ümraniye, Çekmeköy, Kadıköy ve Ataşehir bölgelerimizdeki pilot çalışmamız tamamlandıktan sonra İstanbul’da ve Gönder’in hizmete başladığı diğer il ve ilçelerde de hayatınızı kolaylaştıracağına inandığımız Dur-Al noktalarımız devreye girecektir.
Gönder’in hizmet verdiği il, ilçe ve semtleri Kapıya ya da Dur-Al Noktasını belirlediğiniz Teslimat Şekli seçimi ekranında görebilirsiniz.

Üye olduğunuzda Kapıya Teslim seçeneği ile hangi il ve ilçelere teslimat yaptığımızı listeden kolaylıkla görebilirsiniz.

Henüz Türkiye’nin bütününe teslimat yapamıyoruz ancak teslimat alanımızı sürekli genişletmekteyiz. Bölgenize hizmet vermeye başladığımızda size haber vereceğiz. Gönder’in hayatınızı kolaylaştıran ayrıcalıklı hizmetinden faydalanmak üzere sizi Dur-Al Noktalarımıza bekliyoruz.
Siparişinizin nakliye hizmet bedeli teslimat gün ve zamanına göre değişir. Siparişleriniz için alınacak güncel nakliye hizmet bedelleri, teslimat zaman aralıklarına göre aşağıdaki gibi değişiklik gösterir;

09:00-10:30; 1,9 TL
11:30-13:00; 0,9 TL
14:00-15:30; 0,9 TL
16:30-18:00; 0,9 TL
19:00-20:30; 1,9 TL

Bu tutarlar sefer saatlerindeki yoğunluk ve operasyon maliyeti dikkate alınarak zaman zaman güncellenir.
Ayrıca siparişiniz için kapıda nakit ya da kredi kartı ile ödemeyi seçtiğiniz durumda, kapıda ödeme hizmet bedeli olarak 0,99 TL ödemenize yansıtılacaktır.
Siparişinizin hazırlandığı mağaza içerisinde toplanan donuk ve soğuk ürünlerin poşetleri Gönder araçlarımıza yüklenene kadar soğuk zinciri kırılmayacak şekilde özel poşetlerde muhafaza edilir. Araçlarımızda ise donuk ve pastörize ürünler size teslim anına kadar özel bölümlerimizde muhafaza edilir.
Gönder’de ödemenizi online olarak kredi kartınız ile, kapıda nakit, kredi kartı veya debit (banka) kartınız ile yapabilirsiniz. Bu seçeneklerden kredi kartı ile online ödeme sadece Dur-Al noktaları için verdiğiniz siparişlerin ödemesinde mecburidir.
Gönder’de online ödeme ya da teslimat sırasında, Visa ve Mastercard üyesi banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz.
Şu an için banka puanlarınız ile ödeme kabul edemiyoruz.
Kart sahibinin izni olduğu sürece alternatif bir kart kullanabilirsiniz.
Kartınız yurtdışı kullanımına açık ise Gönder’de ödeme yapabilirsiniz.
Her zaman aynı olmayabilir. Bunun ana sebepleri;

1. Kilo ile satışı yapılan ürünlerin (karpuz, kavun, bütün tavuk vb.) sizin talep ettiğiniz miktar ile size gönderilen miktar arasındaki farktan dolayı fiyat farkı oluşması muhtemeldir.

2. Sipariş ettiğiniz ürün yerine alternatif bir ürün size gönderildiğinde de fiyat farkı oluşması muhtemeldir. (Gönder’de siparişinizi verirken alternatif ürün isteyip istemediğinizin kararını siz veriyorsunuz.)

3. Siparişleri verdiğiniz anda ilgili mağazaların raflarındaki güncel fiyatlara göre sipariş veriyorsunuz. Ancak sizin talep ettiğiniz saatteki kasadaki fiyatlarla teslimat için toplanan saatteki kasa fiyatlarında bazı ürünler için (+/-) farklılık gösterir. (Özellikle meyve ve sebze ürünleri hal fiyatlarına göre günlük değişkenlik gösterebilmektedir.)

4. Gönder’de siparişlerinizi bugün, yarın ve bir sonraki güne de girebilme imkanınız var. Bazı ürünlerin ileri tarihli siparişlerin fiyatlarında (+/-) farklılıklar oluşabilir.
Online ödenen sipariş tutarı için kredi kartınızdan ön provizyon alınarak bloke konulur. Bloke tutarı ile düzenlenmiş fiş/fatura tutarındaki fark düzeltilerek fiş/faturadaki değer dikkate alınarak bankanızdaki provizyon güncellenir.
Siparişiniz için online ödeme yaptıysanız, bu tutar, siparişiniz onaylanana kadar banka tarafında açık provizyon olarak gözükmekte ve siparişinizin teslimatı ile satışa dönüşmektedir.

Bir neden ile aynı gün içinde siparişinizi iptal ettiğinizde yapılan ödeme iptal edilir, farklı gün içindeyse kartınıza yedi gün içerisinde bankanız tarafından iadesi yapılır.
Gönder mevcut en güvenli şifreleme yöntemi olan 128bit SSL güvenlik protokolü kullanmaktadır. Kredi kartı numaranız online kredi kartı uygulamamız tarafından şifrelenerek bankanıza iletilmekte ve üçüncü şahıslarla asla paylaşılmamakta ve saklanmamaktadır. Gönder müşterileri siparişlerini dilerlerse 3D seçeneği ile de ödeyebilirler.
İnternet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş bir sistemdir. Visa ve MasterCard'ın geliştirdiği bu "güvenli sanal alışveriş" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır.
3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanması engellenmektedir.
3D Secure ile ödeme yapmak için; kart numaranızı, kartınızın son kullanma tarihini ve kartınızın arkasındaki CVV (güvenlik kodunu) bilgilerini doldurunuz. 3D ödeme seçeneği kutucuğunu işaretledikten sonra, telefonunuza gelen tek kullanımlık şifreyi açılan banka ekranına girerek güvenli bir şekilde ödemenizi gerçekleştiriniz.
Gönder’de iki türlü kampanya mevcuttur;

1- Gönder’e ait kampanyalar;
Gönder’e ait kampanyalara sitemizdeki “Kampanyalarımız” linkini tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Ayrıca belli periyodlarda bu özel kampanyalar reklam bantlarında,
Mail yoluyla da size ulaştırılmaktadır.

2- Üye mağazalarımıza ait kampanyalar;
Üye mağazalarımıza ait kampanyalar ürün altında sarı bant içinde “İndirim” ya da “Kampanya” tanımı ile kolayca görebilirsiniz.
“İndirim” yazan ürünlerde ürünün bir önceki fiyatının üzeri çizilmiş halde size bilgi olarak gösterilmektedir.
Bir ürün “Kampanya” tanımı ile gösteriliyor ise ürün görseline tıklayarak kampanyanın detayı hakkında bilgi alabilirsiniz.
Mağaza listelerinin bulunduğu ekrandaki “Tüm Kampanyalar” linkine tıklayarak o anda aktif olan tüm mağazaların kampanyalarını görebilirsiniz.
Sadece bir mağazaya ait ürün kampanyaları için o mağazanın ürün listesi başındaki “Kampanyadakiler” kutucuğunu işaretlemeniz yeterlidir.
Ayrıca talep ettiğinizde mağazaların tüm kampanya bilgilerini size mail yoluyla ulaştırıyoruz.
Gönder anlaşmalı çalıştığı mağazaların kampanya ve indirimlerini güncel olarak ilgili mağaza sayfalarında bildirmektedir. Ürünlerin üst satırında yer alan “Kampanyadakiler” kutucuğunu işaretlediğinizde o mağazaya ait “İndirim”li ya da “Kampanya”lı ürünlerin listelendiğini göreceksiniz.
Mağaza kampanyaları bölgesel olarak farklılıklar gösterebilir. Gönder uygulamasına indirim ve kampanyaları yansıtmak mağazaların kendi inisiyatifindedir.
Sipariş etmiş olduğunuz ürün mağazada bulunmuyor ve tercihiniz doğrultusunda size gönderilecek olan alternatif üründe herhangi bir indirim veya kampanya var ise bu size yansıtılır.
Hediye kampanyası olan ürünün hediyesinin mağaza stoklarında tükenmesi durumunda size gönderilemeyecektir. Dilerseniz hediyesi gelmemiş olan ürünü kapıda iade edebilirsiniz.
E-Posta veya şifre alanlarından biri doldurulmamış olabilir. Lütfen tüm alanları doldurduğunuzdan emin olunuz.
E-Posta veya şifre alanındaki bilgiler hatalı olabilir ya da şifrenizle ilgili bir problem olabilir. Üye giriş ekranında yer alan “Şifremi unuttum” linkine tıklayarak kayıtlı olan e-mail adresinize şifre sıfırlama linki talep edebilirsiniz.
Sitemiz birçok modern tarayıcı ile uyumlu bir şekilde çalışmaktadır. Bunların içinde Internet Explorer, Google Chrome, Firefox ve Safari gibi modern tarayıcılar yer almaktadır.
Cookie (Çerez) bir web sitesinin sizi daha sonra tanıyabilmesi için gerekli ufak bir text dosyasıdır. Bu text dosyası size özel olup, sadece bu kodu tanımlayan web sunucusu tarafından okunabilir. Kesinlikle bir virüs değildir. Sizi zaman kaybından korur, kayıt olmuşsanız daha sonraki girişlerinizde vermiş olduğunuz cevapları otomatik olarak hatırlar.
6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerine istinaden, siparişinizi sonlandırmadan önce Gönder Sipariş Ödeme Sayfası’nda çıkan Mesafeli Satış Sözleşmesi Ön Bilgi Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ ni okuyarak onaylamanız gerekmektedir. Onayladığınız Mesafeli Satış Sözleşmesi, siparişinizi sonlandırdığınızda kayıtlı e-posta adresiniz aracılığıyla tarafınıza ulaşan Sipariş Onay mailinde yer almaktadır. Bu Sipariş Onay maili üzerinden daha sonra da ilgili siparişe ait Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne ulaşabilirsiniz.
Bildirimleriniz için info@gonder.com.tr adresine mail atabilir ya da adresinize tanımlı Bölge Sorumlunuzla telefonla iletişime geçebilirsiniz.


1.1 MÜŞTERİ’nin herhangi bir gerekçe göstermeksizin veya cezai şart ödemeksizin, malın teslimine ilişkin sözleşmelerde malın teslim alındığı, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkı bulunmaktadır. MÜŞTERİ, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içerisinde de cayma hakkını kullanabilir.

1.2 MÜŞTERİ, cayma hakkının hukuka uygun olarak kullanıldığı durumlarda iade işlemini gerçekleştirirken TEDARİKÇİ ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen ürünü MÜŞTERİ’den almakla yükümlüdür.

1.3 Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

1.3.1 Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, MÜŞTERİ’nin veya MÜŞTERİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

1.3.2 Birden fazla parçadan oluşan mallarda, MÜŞTERİ’nin veya MÜŞTERİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

1.3.3 Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, , MÜŞTERİ’nin veya MÜŞTERİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

1.4 Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.

1.5 Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin TEDARİKÇİ’nin 2. maddede bildirilen posta adresi, telefon numarası, faks numarası ve e-mail adresine 9.1’de bildirilen süre içerisinde yazılı olarak veya kalıcı veri taşıyıcısıyla TEDARİKÇİ’ye yönlendirilmesi yeterlidir. MÜŞTERİ ürünü TEDARİKÇİ’ye iade ederken fatura aslını da cayma bildirimi ile birlikte TEDARİKÇİ’ye ibraz etmesi gerekmektedir.

1.6 TEDARİKÇİ, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa MÜŞTERİ’nin teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri MÜŞTERİ’nin ürünleri satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun şekilde ve MÜŞTERİ’ye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde iade edecektir.

1.7 MÜŞTERİ cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren on dört gün içinde malı TEDARİKÇİ’ye ya da yetkilendirilmiş olduğu kişiye iade etmek zorundadır.

1.8 MÜŞTERİ, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

1.8.1 Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve TEDARİKÇİ’nin kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

1.8.2 MÜŞTERİ’nin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

1.8.3 Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

1.8.4 Sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler.

1.8.5 Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

1.8.6 Malın tesliminden sonra ambalajın açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

1.8.7 Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

1.8.8 Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

1.8.9 Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve MÜŞTERİ’ye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

1.8.10 Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine gönderilmesi.

1.8.11 MÜŞTERİ tarafından teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkansız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. MÜŞTERİ kendi kusurundan kaynaklanan, malın değerindeki azalmayı TEDARİKÇİ’ye tazmin etmeyi kabul ve beyan eder.

1.8.12 Her türlü iadeler mutlak suretle orijinal kutu ve ürünün ambalajı(koruma bandı) bozulmaksızın yapılmaktadır. MÜŞTERİ’ye teslim edilen elektronik ürünler ve cep telefonları yetkili servis garantisinde bulunmaktadır. Üründe yaşanan sorun ya da ayıplı mal yetkili servis tarafından belgelendikten sonra TEDARİKÇİ’ye tüm aksesuarları ile birlikte iade olarak kabul edilmektedir. Cep telefonları ürünlerinde kutu içerisindeki garanti belgesinin kaşelenmesi için ürünün kutusu açılmakta ve orijinal ambalajı açık şekilde teslim edilmektedir. Cep telefonu ürünlerinde bu nedenle kutunun açık olması iade sebebi olarak kabul edilmemektedir.